vineri, 8 ianuarie 2010

Vacanta in Grecia









Vara trecuta, am fost in Grecia. Inainte de orice, am fost la vet ca sa-mi implanteze cip in ceafa, apoi mi-am facut pasaport, in care mi-a trecut toate vaccinurile si deparazitarile, stampilate, ca la lege. Am iesit din Bucuresti aproape de miezul noptii, desi fusese vorba sa ne miscam mai iute. Eu am stat pe bancheta din spate, ca de obicei, si am dormit aproape tot drumul. La vama din Giurgiu, am trecut repede-repejor. Nu mi-a cerut nimeni actele, doar a intrebat-o pe mami daca le avem la noi. Am latrat ca o isterica la vames si am plecat mai departe. In Bulgaria, ne-am oprit sa fac pipi pe marginea drumului. Era noapte si nu se auzea tipenie de om sau de altceva. Nici la greci nu a fost nevoie sa aratam pasaportul, dar eu tot am latrat la vames. Cand am urcat pe feribotul care duce in Corfu, m-am asezat pe o canapea superba din piele maro. N-am apucat sa ma intind bine, ca a si venit un chelner si i-a spus lui mami ca n-are voie cu mine decat sus, pe terasa. Asa ca am stat la racoare, in bataia vantului, o ora.

Restrictii prea multe in Grecia n-am mai avut. Am mers peste tot, mai putin in rezervatia naturala de la Muntele Olimp, la Palatul Achilleon din Corfu si la restaurant. Am stat si la plaja, sub umbrela, si, bineinteles, am inotat. Cu nisipul am o relatie speciala. Imi place sa ma balacesc in apa, pentru ca apoi sa ma tavalesc in nisip si sa-mi umplu toata blanita cu granulele acelea fine. Apoi alerg pana imi iese limbuta din gura. N-am facut nici insolatie, si nici blanita nu mi s-a incurcat prea tare. Daca-mi amintesc eu bine, odata ajunsi acasa, mami mi-a facut blanita ca noua in doua-trei ore.

Cititi si: Cu cainele in masina, Reguli pentru cainii care calatoresc cu avionul

Un comentariu:

  1. buna, eu sunt o cocherita de 11 ani, mami si tati ma duc in fiecare an in concediu.mamica mea este ceea care alege concediu si anul asta este intr-o dilema. vrea in grecia, dar isi face griji deoarece nu stie unde sunt plaje ptr mine. Tu unde ai fost in grecia? daca poti sa ma ajuti sa mi petrec vacanta cu mamica si taticul meu. multumesc

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter