vineri, 8 ianuarie 2010

Aseara am fost la veterinar. Atentie la capuse!

Pana sa va mai povestesc cum a fost in vacante, va spun ce am facut ieri. Am fost la veterinar si m-am dat cu advantix la ceafa. De la inceputul iernii, n-am mai folosit nici o solutie din asta, pentru ca am crezut ca puricii si capusele nu supravietuiesc la temperaturi scazute. Medicul ne-a zis insa ca zilnic ii vine la cabinet cate un catel cu babesioza. Brrrr! Deci ar fi bine sa va deparazitati si voi! Am mai cumparat doua kilograme de papica, un os din piele si o jumatate de pastiluta pentru deparazitarea interna, care, stiti si voi, se face odata la patru luni. Mami voia sa iau pastiluta aseara, dar vetul a zis ca mai bine dimineata, sa nu stau cu viermisorii toata noaptea. Tati a zis ca n-am asa ceva. Nici eu nu cred ca am! Dar ce spune vetul e sfant, asa ca am luat pastiluta dimineata. Cestal plus se cheama. Jumatate de ora de la administrarea pastilutei n-am avut voie sa mananc si intial n-am inteles de ce trebuie sa stau nemancata, dar mi-am amintit de data trecuta. Cu ocazia asta m-am si cantarit. Am 5 kilograme, cu vreo 300 de grame mai putin decat data trecuta, daca tin bine minte. E drept ca aseara eram pe stomacul gol, ca v-am zis ca venisem pregatita sa iau pastiluta.

5 comentarii:

  1. :) Buna, ma numesc Ioana si am un bichonel maltese, poate nu e potrivita rubrica dar nu mai stiu pe unde sa intreb ca nimeni nu ma poate lamuri :( el are 3 luni jumate si doua kg si jumatate, nu e cam mult pentru varsta lui? Cam cat va avea la maturitate? Imi fac probleme pt ca imi va fi greu cu un caine mare, am specificat asta vanzatorilor dar m-au asigurat ca nu va creste tare :( acum cand vorbim despre asta imi spun ca...poate va creste mai mare...cum vine asta? Imi fac probleme :( nu l-am luat din anunturi aiurea, e sanatos tun, l-am luat printr-un medic vet. Doar dimensiunea e singura problema, ma poti lamuri putin? Cam cat de mare se va face mai ales ca e mascul? Nu imi doresc un maltese ciobanesc :(( desi e dificil pt ca deja il iubesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Ioana! Ce-ti mai face catelul? La cate kilograme a ajuns? Dar ce mai conteaza acum, cand deja face parte din familie? :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. CUM MORMANTU MATII TE-AI DAT SINGUR PE CEAFA CU ADVANTIX?!?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai domnule anonim, cu siguranta dumneavoastra sunteti un maidanez needucat. Este evident ca nu Roxy s-a dat cu Advantix, precum nu ea este cea care scrie, ci stapana ei. O face insa cu gratia si candoarea cu care ar face-o Roxy, spre incantarea cititorilor care pricep. Dumneavoastra mai bine ati ramane langa tomberonul unde ati fost fatat, nu mai intrati pe site-uri.
      Cu stima si deosebita consideratie,
      Rina, bichonita de 3ani


      ps: eu cel putin am nume, nu sunt un catel anonim

      Ștergere
  4. Buna, ma numesc Lore si am si eu un bichonel frise de 1 an si 2 luni:) . Mi-e putin teama sa nu cumva sa aiba purici ori capuse, asa ca , aseara am cautat si eu pe net solutii si sprayuri deparazitare. Am gasit, insa, pe un site, o reteta naturala din apa fiarta in care se pune o lamaie, apoi, dupa 12 ore, se poate pulveriza pe pielea catelusului. As incerca si eu acea reteta, dar, nu prea stiu, poate sa ii irite pielea catelusului?

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter