sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Obiceiurile mele

  • Ma scarpin in ureche si apoi imi miros labuta cu care am facut asta
  • Dupa fiecare masa, ma duc langa mami sau tati, eventual in brate, si ragai. Asa spun eu saru'mana pentru masa
  • Dau vanturi uneori si apoi miros nedumerita locul de unde au iesit
  • Din cand in cand, se aud zgomote in stomac. Nu pot sa cred ca-s de la mine, asa ca ma duc la usa si latru amenintator
  • Cersesc la fiecare masa cu aceeasi inocenta, de parca as afla pentru prima oara ca n-am voie sa fac asta
  • Dimineata, nu ies din dormitor decat odata cu mami
  • Cand raman singura in casa, scot din masina de spalat tot ce-mi miroase mai bine si imprastii prin toata casa
  • Cu rare exceptii, la 1 noaptea ma apuc sa alerg prin casa si sa trantesc jucariile pe parchet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter