vineri, 8 ianuarie 2010

Imi place ninsoarea de mor!



Zapada, nisipul si iarba verde ma incanta de nu mai pot! Ma joc in zapada pana mi se formeaza bulgarasi pe blanita de pe labute. Am norocul ca nu sunt sensibila la frig si nu am nevoie de hainute sau papucei. Pe la 5 luni, am primit doua hainute: un cojocel bej cu blanita si un hanorac rosu. Cojocelul l-am purtat iarna trecuta si, intre timp, mi-a ramas mic, iar hanoracul mi-a fost mare de la inceput, asa ca l-am facut cadou prietenei mele westie, Ambra.

Daca va place zapada, dar sunteti prea frigurosi, va recomand salopetele Hurtta:
http://www.hurttacollection.com
Produsele sunt de cea mai buna calitate. Trebuia sa-mi ia si mie mami o salopeta pentru ploaie, dar a tot amanat, pana a uitat de tot.






Asa aratam eu, anul trecut, in cojocel:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter