vineri, 22 ianuarie 2010

Genti de fite pentru caini

Nu stiu cand o sa-mi iau si eu o astfel de geanta ca sa privesc lumea din ea, pentru ca sunt mai sportiva si-mi place sa merg pe jos, dar unele sunt frumoase si merita macar sa le admiram :). In Romania, s-ar putea sa va para usor inutile, pentru ca accesul cainilor in mall-uri si in alte magazine este, de cele mai multe ori, interzis. Pentru calatoriile in strainate pot fi de folos ;). Preturile care insotesc imaginile de mai jos sunt aproximative, dar cireasa de pe tort vine de la Ralph Lorain.

GUCCI-995USD


2.580 USD


1.430USD


895 USD


JUICY COUTURE-298USD





LOUIS DOG-176USD


128USD


KWIGY-BO-158USD



176 USD


159USD


ASPEN TOTE-209USD


229 USD


LOUIS VUITTON-1.600USD



RALPH LAUREN-18.000USD



7 comentarii:

  1. Obrazul subtire cu cheltuiala se tine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha numa' ca lumea cu bani si-ar lua din magazinele autentice gentile nu dupa un blog gratuit

    RăspundețiȘtergere
  3. Normal, eu doar am aratat ce mi-a placut :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua.M-ar interesa gentuta roz deschis,cum as putea sa o cumpar?O zi buna!Va rog sa ma contactati la adresa de mail:any_kitty_little@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. E ceva superb!
    Am dori si noi sa va invitam pe pagina web, dedicata animalutelor noastre de companie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Gentute la preturi acceptabile veti gasi si la noi pe site. Va multumim!

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter