miercuri, 20 ianuarie 2010

Solutii care curata bine ochii bichonilor

Cea mai buna solutie pe care am folosit-o pana acum ca sa-mi curat ochii este acidul boric 3%. Am luat reteta de la medicul veterinar si m-am dus cu ea la vreo trei farmacii umane. Dupa ce au stat pe ganduri, mi-au spus ba ca nu se poate prepara decat in laborator, ba ca nu mai au acid boric 3%, ba ca nu au acid boric deloc pe stoc. Total nedumerita, am sunat o prietena farmacista care mi-a elucidat dilema in cateva secunde. Mi-a spus sa ma duc din nou la farmacie, sa cumpar 30 de gr de acid boric pe care sa-l amestec acasa cu 1 litru de apa fiarta in prealabil si apoi sa pastrez continutul la temperatura camerei. Cu solutia asta minunata ma sterg la ochi cam de trei ori pe saptamana. Ok, ok, uneori mai rar, pentru ca uit sau mi-e lene, dar consecinta se vede :).

Inainte de acid boric am folosit Opticlear, cumparat dintr-un cabinet veterinar. Nu zic ca n-a fost eficient o vreme, dar dupa un timp mi se inrosise blanita din jurul ochilor destul de tare. Problema era ca Opticlear e o solutie din care se pun doua-trei picaturi in ochi pentru indepartarea polenului, a prafului sau a altor corpuri straine, cum sunt firele de par dupa tuns, precum si pentru mici iritatii oculare. Veterinarul respectiv nu mi-a spus insa ca solutia asta nu e buna si pentru stergerea blanitei din jurul ochilor, asa ca a fost un fel de frectie la picior de scaun.

Mai sunt si alte solutii pentru ingrijirea ochilor, precum Lacrisept, dar daca n-am folosit nu va pot povesti :).

35 de comentarii:

  1. o sa incerc si eu,multumesc de sfat

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere! poate-mi spui daca s-a curatat blanita cum trebuie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. dAnnA spune....multumesc k am si eu o minunatie pufoasa si ne confruntam cu aceeasi problema.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei, a avut efect? s-a dus roseatza de pe blanitza?

    RăspundețiȘtergere
  5. ncercati solutia Beaphar...trebuie dat de 3 ori pe zi...si eu am un bichon maltese si la fel avea la ochi dar acum ii dau cu aceasta solutie si chiar a functionat dupa o saptamana...costa 20 lei.Am folosit gentocin oftalmic(picaturi de pus in ochi), gel Eye Care(cu vitamina E), si Eye Cleaner(cu uleiuri naturale)...dar fara rezultat.Acum sunt multumita cu Beaphar.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu orice solutie am folosit, chiar si "Beaphar".. nu reusesc sa indeparrtez in totalitate petele. Am auzit de "Angel's Eyes" care se poate comanda doar de pe Ebay si cica e super bun.., dar inca nu l-am folosit. Stie cineva daca merita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosesc eu de ceva vreme. In prima saptamana s-a vazut o usoara ameliorare....apoi, desi am continuat si chiar si acum ii dau, ochii lacrimeaza si blana e tot urata. De retinut, acest praf este extract pur din ficat de pui si atat. Oare daca i, am da ficat de pui cateilor, n-ar avea efect?

      Ștergere
  7. Buna am si eu ghemotoc ma numesc GEORGIANA si sunt mandra cu pufuletul meu am avut si eu aceasi probleme dar acum il curat la ochisori cu beaphar o solutie minunata de 2 0ri pe zi sau chiar o data pe seara cand am timp si a dat rezultate dar si blanita trebuie taiata in coltul ochiului unde lacrimeaza. va spun ca acum sunt foarte multumita mi-e teama sai pun picaruri sau alte solutii si il mai sterg cu apa fiarta si racita la temperatura camerei pentru curatarea zilnica.

    RăspundețiȘtergere
  8. BEAPHAR SE FOLOSESTE PT O PERIOADA SAU SE POATE FOLOSII TOT TIMPUL?Ma gandesc doar sa nu afecteze cu ceva..

    RăspundețiȘtergere
  9. buna roxy..ma numesc Pufica si am 3 luni,mami si tati se confrunta cu aceiasi problema a ocisorilor mei,crezi ca ar fii bine sa incerce cu acid boric? multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere
  10. Sigur ca da, Pufica. Eu stiu de acidul boric de la medicul veterinar si s-a dovedit foarte bun. Succes si sa te mentii frumusel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, pot sa o sterg cu acid boric in fiecare zi pe bichonica mea?Ms!!

      Ștergere
    2. Eu cand am folosit acid boric nu ma stergeam chiar zilnic, ci de vreo 3 ori pe săptămână. E nevoie să o stergi zilnic? Te intreb pentru ca eu, de cand mi-am tuns firele de par din coltul ochilor, nu mai am nici o problema cu blanita din jurul lor, e alba si curata. Chiar nu stiu daca poate fi folosit zilnic.
      Cand vrei sa mai stam de vorba, hai pe www.lumeanimalelor.ro, pentru ca m-am mutat acolo.
      Pupici

      Ștergere
  11. Si noi folosim beaphar care contine 2% disoudiumtetraborate deci tot ceva cu acidul boric. dar tot e rosu la ochi:( si nu stiu ce sa mai incerc alceva:(

    RăspundețiȘtergere
  12. Am un Maltese de 8 saptamani adorabil cu asa niste pete uratele la ochisori. Multumesc mult pentru sfat si pentru ca ai vrut sa l imparti cu noi, postandu-l!!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. eu am incercat diverse solutii pentru curatat ochisorii catelusului meu( un bichon malltez ffff scumpic) si nu a mers deloc, cea mai buna metoda, infuzie de musetel; il sterg de 2 ori pe zi si nu mai am nicio treaba cu petele acelea rosiatice care ma disperau.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna si eu sunt un Bichon Maltez de 11 luni si de o zi am inceput tratamentul cu Beaphar . Daca nu da rezultatele scontate o sa apelez cu incredere la acidul boric ;) Multumesc pt sfat

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna !
    Cat timp trebuie sa folosesc acidul boric ?
    pana dispar petele sau tot timpul?

    RăspundețiȘtergere
  16. Mama lui Sheeba :)4 decembrie 2012 la 21:04

    Buna!
    Am o bichonica foarte frumoasa, alba si pufoasa! De vreo 3 luni de zile petele rosiatice ne-au dat mari batai de cap...am incercat tot ce se putea, inclusiv produse aduse de afara, dar fara niciun rezultat! Pana am citit undeva si am aplicat si eu urmatoarea metoda...apa oxigenata, de concentratie de 10%! Am tamponat cu grija, fara sa ajunga in ochisori...peste noapte s-au vazut rezultatele de nu imi venea sa cred! Suntem la a 3 zi de tratament si nu pot sa va spun cat de bine arata, prin comparatie cu inceputul! Nu e alba 100%, dar abia se mai vede!
    Bafta si sa aveti parte de caini albi si pufosi! :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Da, dar apa oxigenata 10% arde destul de tare, nu stiu daca nu cumva afecteaza si ochisorii. M-am dat eu pe mana, inainte de a-i pune pe blanita , si m-a usturat mana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trebuia sa te dai pe creier k poate era mai bine - doneaza catelusul mai bn , pana nu il omori

      Ștergere
  18. buna ! Am si eu un Bichon ... tot probleme cu ochisorii , in schimb si miroase urat secretia de la ochi . Va intreb , merge sa-i dau cu Beaphar ?

    RăspundețiȘtergere
  19. Bunaaa, daca esti bichon hai aici!!https://www.facebook.com/groups/406111219509217/

    RăspundețiȘtergere
  20. ce acid boric cu apa - nu da rezultate ,parerea ,,mea k tre rezolvata problema ochilor care lacrimeaza si dupa blanitza

    RăspundețiȘtergere
  21. apa oxigenata la ochi :)) SAU PE BLANITZA - DOAMNE LUMINEAZAI MInTEA !!!! SI IARTAL . DA-TI SINGUR SI DUPA VEZI CE SE INTAMPLA ! va-ti luat ingerasi si va bateti joc de ei,,,, unii dintre crescatori iubitori

    RăspundețiȘtergere
  22. exista o pudra speciala facuta din piure de ficat de vita care da rezultate dar se gaseste doar in america eu am folosito si a dat roade dupa cateva zile, se pune peste mancarea catelului ca si cum ai presara sare pe mancare adica intro cantitate destul de mica si se da zilnic pana cand se albeste, de curatat se curata si tine cam 6 luni dupa care trebuie repetat procedeul odata la 6 luni 10 zile la rand si numai aveti treaba cu nimik

    RăspundețiȘtergere
  23. Alin am o intrebare si anume: cum ii spune la pudra aceea?

    RăspundețiȘtergere
  24. buna seara ,am si eu o intrebare ,am un bison maltez si i-am dat de doua ori 2 buc de gat de curcan crude ,sotul meu ma certat ca de ce ii dau carne cruda ,dar cainelui ia placut si a curatat toata carnea dupa ele.am nevoie de un sfat ,am gresit ca i-am dat carne cruda?

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu este așa o greșeala mare ,dar ar fi bine sa nu i mai dați carne cruda ,carnea de pui poate sa aibă sallmonela si atunci ajungi la alte necazuri .catelusi mananca tot ce prind nu e de mirare ca au mâncat carnea cruda .parerea mea, numai carne fiarta ,mult succes tuturor

    RăspundețiȘtergere
  26. Am un bidon de 3 luni îi curg ochișorii si are urdori

    RăspundețiȘtergere
  27. Am citit postarea si comentariile. Toate mi-au fost de folos pentru că, de Crăciun, am primit o cățelusă bichon maltez mini toy si nu prea am experienta la îngrijirea ei Vă multumesc tuturor pentru sfaturi !!

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter