vineri, 8 ianuarie 2010

Cine sunt eu



Ma numesc Roxy si sunt o superba bichonica fara pedigree. Din cate tin eu minte, mama mea e bichon maltese, iar tatal, bolognese. Sunt teribil de alintata, de aceea ma consider foarte frumoasa, desteapta si cred ca merit ce e mai bun de la viata :). Pe cat sunt de iubita, pe atat sunt de educata. Pap numai mancare super premium pentru caini si nu las nimic in castronel. Pentru ca sunt cuminte, primesc si desert: ardei, morcov, mar. Desi nu prea am voie nuci, imi place sa ma joc cu ele, sa le arunc pe parchet, in special dupa miezul noptii, si apoi sa le mananc. Cojile le las pe covor. Atunci ma apuca si alergatul dupa mingi chitaitoare si trantitul de jucarii si oase din piele tot pe parchet, evident, ca sa se auda mai bine. Parintii mei nu dorm la ora aia, stati linistiti :). Probabil ca vecinii, da, dar pana acum totul e ok. Sunt o fire sportiva, iar parintii mei imi incurajeaza aceasta pasiune. Imi place sa inot, sa urc pe munte si, in general, sa ma plimb. Veti afla multe lucruri despre mine pe acest blog si, mai ales, veti vedea o multime de fotografii de prin calatoriile mele. Era sa uit sa spun ca m-am nascut in anul 2008, in zodia Leu si, dupa ultima masuratoare, am 5 kilograme mici si late :)
Va dau tuturor o limbuta roz pe nas!

2 comentarii:

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter