sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Frigul scoate hainutele din dulapul cateilor



Scoateti de la naftalina pulovarasele, gecutele, salopetele sau cojocelele, mai ales daca aveti de gand sa faceti o plimbare de jumatate de ora. Temperaturile extrem de scazute care se anunta pentru urmatoarele zile le pot cauza raceli bichonilor si raselor cu blana scurta. Cea mai periculoasa este de fapt diferenta de temperatura din casa si afara. Ganditi-va ca in casa sunt in jur de 22 de grade C, iar afara termometrele vor masura in unele locuri -25 de grade, adica o diferenta termica de peste 40 de grade :). Nu va sfatuiesc nici sa nu iesiti deloc din casa, pentru ca se stie ca prea multa protectie nu face bine imunitatii.

Nu uitati sa va protejati si pernutele! Sarea care a fost aruncata pe strazi si pe trotuare pentru a nu se forma gheata va poate cauza rani, motiv pentru care va recomand sa va spalati pe labute de fiecare data cand veniti de afara. Daca aveti ghetute si v-ati obisnuit cu ele, purtati-le cu incredere :). Daca nu sunteti dotati cu ghetute si doriti sa va incaltati cu asa ceva, dati fuguta la petshop.

Vestea buna in toata povestea asta e ca va avea de suferit si capra vecinului, adica puricii si capusele :)

6 comentarii:

  1. Buna, am si eu un bichon maltez si il tin in casa, intr-o cusca de 100 cm...as vrea sa te intreb daca imi poti spune care este temperatura de care are nevoie un bichon.:D
    P.S:bichonul meu are 4 luni:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-ti traiasca bichonelul! ce face el in cusca? doarme? mai, temperatura camerei este perfecta pentru el. nici foarte cald nu trebuie sa fie, nici sa stea in frig sau curent. cum iti e si tie bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. da e foarte cuminte,,,doarme si se joaca, doar seara il tin in cusca. Multumesc pentru sfat!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Bunaa.,,am si eu o bichonita malteza si nu prea ii creste parul...si vreau si eu sa stiu..l-am cumparat acum 1 luna..ea are 1o luni:) imi poti spune cam cat de repede ii creste parul?? P.S. Daca esti dragutsa si nu te deranjez:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Bunaaa, Anitsaaa! Nu-mi dau seama exact ce inseamna ca nu-i prea creste parul. Cat de lung il are de fapt?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua am un catel shitzu e ok daca iu dau mancare bobite bochs mini adult precizez ca are 4 kg va multumesc

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter