marți, 12 ianuarie 2010

De ce optez pentru Advantix



Pentru ca, dupa o plimbare prin padure, m-am trezit cu o capusa infipta in botic, desi eram data cu Frontline. La o cautare avansata, am mai descoperit o capusa in baza cozii. Am fost dusa de urgenta cu masina la veterinar, pentru a mi le smulge. Stiti ca procedura e una delicata si sofisticata, pentru ca daca ramane infipt capul capusei, riscati buba, deci nu ma vait degeaba. Norocul meu a fost ca nu m-am imbolnavit de babesioza, ca altfel probabil ca ceream daune :).

Pe voi ce deparazitant va protejeaza mai bine de purici si capuse?

2 comentarii:

  1. Pe mine ma cheama Sonja, am 5 luni si sunt Rott.
    Chiar astazi mi-am facut deparaziterea cu advantix 400, cu 5 zile inainte sa implinesc o luna de la ultima deparazitare cu advantix 250, pe atunci nu aveam decat 21 kg.
    Inteleg ca esti nemultumita de Frontline, nu stiu ce sa zic dar eu m-am deparazitat astazi deoarece pe mine circulau niste purici care ma faceau sa imi ies din minti de mancarime in timp ce stapanul meu isi facea o mie de probleme din cauza asta. M a certat pentru ca a crezut ca am alergie de la mancare cu toate ca este super premium si hipoalergenica, nici prin gand nu ii trecea ca am purici la 3 saptamani dupa deparazitare cu Advantix. Asa ca nimic nu este cum era o data. Chiar imi povestea ca a mai avut o fetita de Rott inaintea mea si in 12 ani nu a avut probleme cu frontline-ul cu toate ca pe vremea aia deparazitarea se facea la 3 luni.
    Sa auzim numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sonja, ma bucur ca la tine Frontline-ul isi face efectul! Important e sa incercam produsele cele mai bune si sa alegem ce ni se potriveste cel mai bine.
    Sanatate si iarba verde! :)

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter