vineri, 8 ianuarie 2010

Prima vacanta

S-a intamplat vara trecuta, in Delta Dunarii. Am mers cu masina pana la Tulcea, timp in care eu am stat pe bancheta din spate, ca in fata nu prea am voie. De la Tulcea, am luat un vaporas. Eu am stat in brate la mami si n-am platit bilet. Am dormit tot drumul, adica vreo ora. Am coborat la Crisan, de unde am inchiriat o barca cu motor. Fiind prima mea experienta de felul asta, mi-a fost putin frica, dar am stat tot in brate la mami, asa ca am fost in siguranta. Am dormit la cort si m-am prostit cat am putut, pentru ca am refuzat sa mai mananc boabe pentru catei. Am gasit pe jos bucatele de carnita si ceva resturi si, cand nu se uita nimeni la mine, aveam grija sa curat tot. Mami are insa ochi vigilenti si era sa mi-o iau de cateva ori. Nu mai spun ca de vreo doua ori mi-a zis ca sunt caine gunoier. Asa ceva nu se spune, sorry... Pana la urma, de foame, am mai mancat si boabe, dar ne-am intors cu jumate din mancare acasa. Important e ca m-am simtit foarte bine, am inotat, am alergat si am dormit in aer curat. Daca va uitati la poze, o sa vedeti ca blanita mea numai curata nu este. Nici nu avea cum. M-am prafuit toata, m-am umplut de scaieti si de ariste, dar n-am patit nimic rau, pentru ca mami a avut grija sa ma curete in timp util.

Daca mergeti in Delta, e bine sa va vaccinati impotriva leptospirozei cam cu o saptamana inainte de a pleca la drum, chiar daca sunteti cu vaccinurile la zi. Sunt multi soricei pe acolo si nici nu stiti cand dati cu boticul de urmele lor. Nu uitati sa va dati cu Advantix, daca vreti sa nu aveti de-a face cu tantarii. Nu radeti, ca nu-i de gluma! Si la intoarcere, treceti iar pe la veterinar, sa va dea pastiluta pentru deparazitarea interna.




7 comentarii:

  1. scumpa de ea...cum a invatat sa scrie ca m-am chinuit 2 ani cu al meu:P

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) cu efort sustinut si pasiune! ati reusit si voi pana la urma, da?

    RăspundețiȘtergere
  3. s-ar putea sa aveti surpriza ca sa fie facut vaccinul si totusi sa se imbolnaveasca de leptospiroza.... aici nu vaccinul e vinovat, el isi face treaba doar impotriva anumitor tulpine din care este produs, dar leptospiroza e "familie" cu multi "membri" din pacate :(

    RăspundețiȘtergere
  4. e posibil...eu i-am facut vaccinul inainte sa plecam in delta desi il avea si pe cel din schema de vaccinare anuala. a fost o intarire, tocmai pentru ca zona e periculoasa din punctul asta de vedere. am iesit cu bine din plimbare :D

    RăspundețiȘtergere
  5. azi am primul meu bichon!!!, acum vorbiti cu fluffy:P , are numai 2 luni:-* spuneti-mi , ce "mofturi" ar avea?

    RăspundețiȘtergere
  6. va rog mult ca am mai avut un caine si a murit , si pe asta nu vreau sa-l piers...:((:(:((, a facut stop de inima:(

    RăspundețiȘtergere
  7. la ce te referi cand spui "mofturi"? :) sa-ti traiasca pufosul si sa te bucuri de el in urmatorii 15-16 ani!

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter