luni, 11 ianuarie 2010

Viata la tara




Cand ajung la tara, imi place sa bag in sperieti pui si gaini. Vara trecuta, am gasit in gradina un tarc cu pui de gaina. Erau mici si agitati. De fiecare data cand ma repezeam spre ei, se ingramadeau ingroziti intr-un colt al tarcului. Daca ii dadeam ture, se rostogoleau in graba lor ca bilele de la extragerea loto.

Tot vara trecuta, am alergat un iepure. Nu mai vazusem nici unul pana atunci si mi s-a parut haios cum topaia prin iarba, cu blanita lui neagra si pufoasa, grabit sa nu-l prind. Am abandonat frumoasa misiune cand am zarit o gasca de gaini dolofane. Nici nu m-am apropiat bine de ele, ca au sarit care incotro ca niste artificii. Ele cotcodaceau innebunite, eu latram in urma lor.

Daca voi credeti ca mi le inchipuiam in tigaie, atunci sunteti rautaciosi.





3 comentarii:

  1. Catelusul tau arata mai degraba a Coton de Tulear decat a bichon maltese :D cauta pe net sa vezi

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Roxy, eu sunt un bichon maltez de 4 luni pe nume Ronny. Locuiesc la tara si imi place la fel de mult ca tine sa sperii gainile;)), mi plac merele la nebunie,si ador sa alerg kilometri alaturi de stapana mea...te pupik pe botic:))

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter