luni, 18 ianuarie 2010

Cea mai trista zi a anului...



...a fost pentru mine una dintre cele mai frumoase. Putine lucruri se compara cu alergatul prin zapada pana la epuizare si joaca impreuna cu alti catei fericiti. Asta face ca bucuria mea sa creasca atunci cand aud ca o sa urmeze cateva zile cu avertizare meteo de ninsori abundente. Poate ca sunt un catel inconstient, dar eu de trafic griji nu-mi fac, nu prea ma priveste. Degeraturi n-am avut niciodata, deci nici nu stiu daca se mananca sau e ceva de rau :)

Cand ii mai aud pe unii ca se vaita de ninsoare imi vine sa le aduc aminte de incalzirea globala si de faptul ca iernile nu mai sunt nici pe departe asa cum isi amintesc bunicii din copilaria lor. La cei doi-trei fulgi care mai cad si la noi intr-o iarna, ar trebui ca lumea sa nu mai fie asa mofluza si sa se bucure de peisaj. Daca nu stiti incotro sa priviti, dati o fuga pana in parc, seara dupa serviciu, sau admirati copacii superb imbracati in drumurile voastre grabite. Sa mai ninga un pic, zic! :)

2 comentarii:

  1. Ghemotoc de blăniţă supersonic , nu te-ai săturat de zăpadă? Abia se uscase şi când o să se topească,o să alergi iar prin noroaie :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand sunt noroaie nu alerg, astept pana se usuca :))

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter