luni, 18 ianuarie 2010

Bunicul HI-Tech

Vizitele la bunicul vor fi de acum si mai interesante. Incantat de facilitatile tehnologiei de ultima ora, bunicul si-a cumparat un LCD TV Full HD cu DVB-C care-mi permite sa vad Full HD toate emisiunile si filmele transmise in acest format de RCS-RDS. In traducere libera, asta inseamna ca imaginile sunt de cinci ori mai clare decat cele cu care am fost obisnuita pana acum. Achizitia l-a lasat cu gura cascata si pe un prieten pasionat de domeniu. Toata treaba asta desteapta costa ceva peste 450 de euro, dar eu spun ca merita, pentru ca intentionez sa urmaresc o serie de desene animate marca Disney, de care nu ne putem bate joc printr-o redare video mediocra :).

Bunicul nu este la prima abatere de acest gen. Ultima oara cand am fost la el, vorbea pe Skype cu nepotica lui, aflata la celalalt capat al orasului. Asa se face ca am testat si eu programul cu pricina si m-am pupat cu nepotica prin monitor, bucuroase de revederea temporar virtuala. Calculatorul pe care e instalat Skype-ul este iMac si e dotat cu un monitor alb ca fulgul de nea, de 20 de inch, cam tot atata cat masoara in lungime un teckel bine facut, asa ca bunicul nu se dezminte.

In aceeasi ordine de idei, bunicul este mai infipt in tehnologie decat diversi moguli :) care spun cu seninatate ca nu stiu nici macar sa deschida un calculator. Acuma, daca tot suntem rude, asta ma face si pe mine sa ma numesc bichon HI-Tech?



2 comentarii:

  1. Hello Roxy, Thanks for dropping by! Wow, sounds like your whole family is hi-tech!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello, Happy! What a beautiful name! I love to learn new things, what can I say? ;))

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter