luni, 15 februarie 2010

Vitamine pentru blanita

Primavara trecuta am luat si eu vitamine pentru blana. La recomandarea veterinarului, am ales Velcote, un sirop lipicios. Medicul mi-a spus sa pun doza recomandata peste mancare si ca o sa "rup" castronul, de bun ce e, nu alta. N-am rupt nimic, ca nu prea mi-a placut, dar blanita frumoasa mi s-a facut, am remarcat si eu. Ceea ce inseamna ca voi repeta experienta curand. Ce contine Velcote? Nuci africane si americane, germeni de grau si seminte de canepa. Cool, nu? Mai precis, vitamina A, D3, E, lecitina, acid linoleic, acid oleic, Omega 3 si Omega 6.

Toate acestea previn uscarea pielii, aparitia matretii, naparlirea, mancarimile si dau stralucire blanitei. Producatorii spun ca efectele sunt vizibile inca din primele 3-5 zile de la administrarea siropului si eu nu pot sa-i contrazic, ca doar v-am zis ca am fost multumita. Pretul e usor piperat, recunosc. Pe o sticluta de 100 ml care mi-a ajuns pentru o cura am dat in jur de 58 de lei. Mi-a mai ramas ceva, dar trebuie sa ma asigur ca siropul mai e eficient.

In pet shopuri se mai gasesc si alte vitamine pentru pielea si blana cainelui: Pet Phos Special Pelage (27 lei), Biotin Forte (182 lei), Cani Derm (61 lei), K-9 Derma Plus Canine (80 lei), Ulei de somon (65 lei), Vitaderm (56 lei).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter