miercuri, 3 februarie 2010

Pot si eu asa!



Poza asta, primita pe mail, imi aminteste foarte bine de Rocky, verisorul meu de la Iasi, un labrador negru, ajuns la matusalemica varsta de 10 ani. Rocky a fost crescut de mic intr-un apartament si week-enduri de-a randul a avut ca distractie principala inotul in Lacul Ciric. Ca si mine, a fost in mai toate plimbarile facute de ai lui si a stat frumos in camere de hotel, ca un catel cinstit. Acum s-a mutat la casa si are in subordine trei caini.

In toata tineretea lui, Rocky a fost un caine cuminte. Acum cateva luni insa s-a hotarat sa plece de acasa intr-o delegatie pe la vecine. Era suparat ca nu putea avea acces la subalterna lui, Roxy (da, alta Roxy), care tocmai trecea prin perioada de calduri. Sa fi fost criza de identitate la cainii de varsta a treia? Timp de cateva zile, ai lui l-au cautat disperati in tot orasul. Au luat la picior toate locurile unde s-ar fi putut duce Rocky, au pus anunturi, au cautat pe internet. Nimic. Pana intr-o zi, cand s-a intors singurel acasa, spasit si mort de foame.

Poza de mai sus ma cam face sa-mi rod gherutele de invidie, pentru ca eu cu Rocky n-am asa o relatie. V-am povestit ca nu ma inteleg cu cainii de talie mare si ma apuca istericalele cand vad vreunul. Asa si cu el. Cand il vad mare si negru, incep sa-l latru, desi bietul de el nu-mi zice si nu-mi face nimic. Se uita intelegator la mine si incearca sa ma faca sa ma simt bine la el in curte. As putea si eu sa topai alaturi de Rocky, asa cum fac cei doi din poza... Ce protejat trebuie sa se simta bichonul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter