joi, 11 februarie 2010

Calatorului ii sade bine cu drumul

Fusei plecata in Moldova, la bunici. Prin nameti si, apoi, ploi, am ajuns cu bine inapoi. Ce am facut? M-am jucat cu Lala si Ben, prietenii mei, am mancat jumatate de chifteluta pentru ca am cersit cu neobrazare la fiecare masa si pana la urma am prins ceva. Insistenta, mama succesului, tineti minte ce va zic! Intrarea in Bucuresti a fost usor neplacuta, pentru ca am trecut pe la veterinar pentru mancare si un control de rutina si am inceput sa tremur de indata ce am intrat in cabinet. Norocul meu ca doctorul era in operatie, asa ca am luat doar mancarea si doua oase din piele. N-o sa scap de control. Am auzit ca saptamana viitoare e planificat. Brrr...Haideti ca am o treaba cu osul din piele acum. Pofta mare si voua!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter