sâmbătă, 30 iulie 2011

Pe unde mai înot și ce prostii mai mănânc

Vinerea și sâmbăta sunt zilele mele de înot. Fac asta în fiecare vară, ca să-mi mențin sănătos piciorușul. Până acum doi ani, înotam în Herăstrău. M-am mutat, așa că mi-e mai la îndemână să fac sport în IOR. Am înțeles că apa e mai murdară aici, dar deocamdată asta e situația. În plus, doctorul mi-a spus că preferă să iau o ciupercă din apă, decât să am iar probleme cu piciorul. Deocamdată, sunt perfect sănătoasă.


Înot de fiecare dată cel puțin jumătate de kilometru, dar a fost o zi în care cred că am înotat un kilometru întreg.






Apoi, mă tăvălesc prin iarbă...




alerg și stau la soare.



Pentru mine, astea sunt printre cele mai frumoase zile!




Astăzi, după tura de înot, am fost la doctor. Am 4,7 kilograme. Mi-a spus că arăt foarte bine după sterilizare, când foarte mulți câini iau în greutate pentru că mănâncă mai mult decât ar trebui. Felicitări! Multumesc. Dar nu de asta am trecut pe acolo, ci pentru că ieri cred că am avut o alergie. Mi se înroșiseră urechile și-mi frigeau lăbuțele. La solicitarea medicului, am spus tot ce am mâncat. Am început cu covrigeii pe care i-am mâncat acum două zile și pe care i-am vomitat mai târziu. Cică să nu mai mănânc covrigi și pâine, pentru că pot face alergie de la ei. Apoi i-am mai zis că am mâncat timp de o săptămână pui cu orez, morcov și ardei. "De ce ai mâncat din astea? Tu mâncai numai hrană uscată", mi-a zis doctorul nemulțumit. Ce era să-i spun? Că am poftit și eu la mâncare gătită. Nesărată, necondimentată.

Tăiem definitiv de pe listă și puiul cu orez, că sigur am mâncat prea mult pui și că are potențial alergenic, și rămân la bilele mele Pro Plan miel cu orez. Ardei, morcovi, pepene pot să mănânc cât vreau. OK.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter