duminică, 24 iulie 2011

Hai, rapidule!

Lăsați-mă să mă extaziez, pentru că nu știam că o să fie așa de bine să merg cu trenul rapid. În primul rând, nu mă așteptam să găsesc prize pentru laptop, că nu mă mai ține bateria mai mult de o oră. În al doilea rând, stickul RDS pentru internet merge brici. În al treilea rând, observ și un televizor suspendat care bănuiesc că funcționează, deși recunosc că este închis.

Ăsta micu' oare are bilet?

I-am povestit cuiva prin telefon surpriza mea și m-a întrebat dacă am descoperit America. Hahaha! Păi eu n-am mai mers niciodată cu trenul, iar maică-mea n-a mai mers nici ea de vreo opt ani. Nu râdeți de mine, pretty please.


Am trecut cu bine și de controloare, care nici nu m-a băgat în seamă. Dacă n-aș fi avut emoțiile de care vă spuneam aici, chiar m-aș fi supărat că nu mi-a adresat nici un compliment.

Gara din Bacău nu mi-a plăcut. Ca să mergi la toaletă, trebuie să plătești 1 leu. Stimabililor, nici în aeroport nu plătești ca să folosești WC-ul. De ce aș plăti atunci în gară, unde, dacă tot mă aflu, înseamnă că sunt cu treabă, deci am dat bani pe biletul de tren, deci pot beneficia de un petic de hârtie igienică. Și dacă tot plătesc hârtia igienică și chiria de un minut pe toaletă, poate că vreau să primesc și bon. Uite așa. Altfel, eu de unde să știu unde se duc banii cetățenilor care tocmai s-au ușurat în incinta CFR?

Mai am vreo patru ore până la București. Plouă. Somn ușor!

Later edit: Observ că sunt călători care nu au bilet cu loc și care trebuie să se ridice de pe (un) scaun atunci când deținătorul legal își revendică dreptul la o călătorie în fund, nu în picioare. Și atunci, omul cu bilet fără loc își ia și bagajele de sus și le pune nefericit pe culoar. Înțeleg că obiceiul e vechi, dar mă întreb dacă nu era mai bine ca trenul să fi avut un vagon în plus, că știe toată lumea deja că mulți călători își iau biletele în ultima clipă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter