miercuri, 20 iulie 2011

I'm back! Plec cu trenul. Tineti-mi pumnii!

Buna, buna,

Ma bucur sa va spun ca am revenit pe blog. Am mai multe sa va povestesc, dar acum ma framanta o scurta calatorie pe care urmeaza s-o fac cu trenul. A mai mers vreun caine de pe aici cu trenul? Cum a fost? Ce pot sa va spun este ca m-am interesat la CFR si se pare ca animalele mici, ca mine, ca pisicile, pasarile s.a. pot merge in bratele stapanului. Gratis. Asta am citit eu pe site-ul CFR. Scrie: '"Cainii, pisicile si animalele mici, purtate pe brate, precum si pasarile mici in colivii se pot transporta fara plata, daca nici un calator nu protesteaza". Cine sa protesteze? Ups!



Pun mana pe telefon si sun la informatii. O tanti imi confirma cumva ce citisem pe site, iar la intrebarea "Am nevoie de bilet?", raspunde "Poti sa-ti cumperi si bilet". Aaaa, pai pot, dar e obligatoriu? Ca, sincer vorbind, n-as vrea sa iau bilet. A doua zi, ma duc la agentia de bilete Titan. Doamna de la ghiseu spune ca am nevoie de bilet. Eu spun ca am citit pe net ca nu trebuie, dat fiind ca n-am nici 5 kilograme. O suna pe sefa ei. Se pare ca am totusi nevoie de bilet. Oamenii care stateau la coada in spatele meu empatizeaza cu mine si-mi spun sa merg cu nasul. "Catelul sa mearga cu nasul", ma incurajeaza un bunic simpatic. Buimaca, plec.

Ma gandesc eu toata ziua ce sa fac, rascolesc internetul, aflu povesti groaznice despre catei care n-au mai apucat sa mearga cu trenul din cauza unor controlori neinformati, desi aveau bilet. Dar ce sa fac? Ce sa fac? Eu trebuie sa plec din Bucuresti. Dau print la informatia de pe site-ul CFR, s-o am la mine in tren.

Seara, ma duc iar la agentie. Alta tanti. Ea imi spune ca n-am nevoie de bilet, pentru ca sunt mica, dar daca vreau, pot sa-mi cumpar. Nu, doamna, nu doresc sa cumpar bilet daca nu e obligatoriu, ma intelegeti. "Atunci mergi asa. Teoretic, ai voie", imi spune doamna. Ceea ce voi si face. Joi dimineata plec cu trenul la Bacau. Fara bilet, la fereastra.

Pe mine toata aiureala asta ma indispune foarte mult. Nimeni nu stie nimic sigur. E ditai CFR totusi! Aaaa, daca aveati impresia ca doar cu trenul sunt probleme este pentru ca nu v-am spus cum a fost cu microbuzul. Horror :). O sa va povestesc.

PS. Nu-i asa ca am ramas tot frumusica?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter