vineri, 5 martie 2010

Geanta ideala

Pare numai buna pentru calatorii. Utila si frumoasa, mi se pare perfecta pentru rasele de talie mica. Incap in ea castroanele, dupa cum se si vede, dar si mancare, prosop, jucarii, sampon, perie, clame si alte maruntisuri de care nu va puteti desparti.
Momentan, cand calatoresc, imi pun lucrurile intr-un rucsacel cu buzunare in care incape inclusiv paturica mea roz. Problema e ca rucsacelul e bleumarin si nu mi se pare ca mi se potriveste, dar deocamdata il mai folosesc :)
De ce e bine sa aveti bagajul vostru separat? Ca sa nu mai stati sa va cautati lucrurile ratacite prin gentile altora. Plus ca mancarea pentru caini are un miros specific si nu stiu cat de bine e sa se amestece cu hainele celorlalti membri ai familiei :)

Cititi si: Genti de fite pentru caini

Un comentariu:

  1. Buna! Esti invitat/a la un eveniment unic in Craiova, unde iti poti promova blogul. Unofficial WeeBlo Meeting te asteapta! Mai multe detalii aici: http://adelavoinea.blogspot.com/2010/04/unofficial-weeblo-meeting.html sau aici: http://neydamn.blogspot.com/2010/04/unofficial-weeblo-meeting.html. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere

 
Director web Pets TopOfBlogs toateBlogurile.ro Free Hit Counter